EUFIN stranice

Wednesday, February 1, 2012

Dvodnevni seminar "EU bespovratna sredstva za male i srednje poduzetnike"

"EU bespovratna sredstva za male i srednje poduzetnike" 


Seminar "EU bespovratna sredstva za male i srednje poduzetnike" održat će se u petak 10. veljače i subotu 11. veljače 2012. u Centru za ljudska prava, Kralja Držislava 6, Zagreb.


Još jednom srdačno pozivamo Vas, mikro, male i srednje poduzetnike na ovaj seminar gdje ćemo kroz 2 dana proći teorijski i praktični dio prijave za Natječaj za bespovratna sredstva za male i srednje poduzetnike.


Vrijeme:
petak, 10. veljače od 09:30 do 16:30 sati 
subota 11. veljače od 09:30 do 15:00 sati.


Mjesto: 
Centar za ljudska prava, Kralja Držislava 6, Zagreb


Seminar priprema male i srednje poduzetnike za prijavu na Natječaj za bespovratna sredstva EU koji je objavio MINGORP u okviru IPA IIIc programa predpristupnih sredstava EU. Rok za predaju projektnog sažetka je 20. veljače 2012.
Dodjeljuje se ukupno € 3.000.000 s tim da minimalni traženi iznos može biti € 50.000, a maksimalni € 200.000.


SVRHA SEMINARA:
Na ovom seminaru ćemo proći kroz natječajnu dokumentaciju, a kroz interaktivan način možete postaviti temelje Vašeg projekta. Cilj seminara je da poduzetnici dobro odaberu i formuliraju ideju za EU projekt za bespovratna sredstva i da tu ideju pretoče u kvalitetni projektni sažetak koji mogu predati do 20. veljače 2012.


                                                             [Image]copyright by www.theearthlover.com 


Ciljevi Programa i prioritetna područja:
Prioritetna područja u jačanju konkurentnosti hrvatskog malog i srednjeg poduzetništva za ovaj Natječaj uključuju:ulaganja u tehnologije i metode proizvodnje vezane za uvođenje energetske učinkovitosti i ekološke standarde (uključujući i obnovljive izvore energije) u proizvodnim procesima, i tome slično, uspostava i ugradnja postupaka za ispitivanje i certificiranje proizvoda kako bi se osigurala usklađenost s međunarodnim standardima kvalitete, uključujući ulaganja u know-how, licence, uvođenje eko etiketa, izrada tehničkih specifikacija za eko proizvode, i tome slično. Širi cilj ovog natječaja je povećanje konkurentnosti malog i srednjeg poduzetništva.
Specifični ciljevi ovoga Poziva za prijavu na Natječaj su:osigurati proizvodne investicije u tehnologije i metode proizvodnje i / ili poboljšati poslovnu učinkovitost za hrvatske male i srednje poduzetnike, promicati ekološko gospodarstvo (green economy), energetsku učinkovitost i ekološke standarde u proizvodnim procesima i povećati razvojni potencijal za nove i konkurentne proizvode u skladu s eko i drugim međunarodnim standardima. 


Predavači:
- mr. soc. i europskih integracija Iskra Šimunović,
certificirana voditeljica EU projekata,
- mr. edu. Svemir Vranko, predsjednik udruge Eufin,
edukaciju pohađao u Središnjam državnom uredu za razvojnu strategiju i   
kooordinaciju fondova EU (SDURF).


Neke od tema: kako odabrati ideju za projekt, što je projektni sažetak, kako pripremiti natječajnu dokumentaciju za projektni sažetak, strategija i marketinška strategija, partneri i kontraktori u projektu, logička matrica, kriteriji evaluacije projekta, razrada budgeta projektnog sažetka, samoodrživost projekta. 


Raspored seminara:


petak, 10. 02. 
čaj i kava dobrodošlice
I dio od 09:30 do 13:00 (pauza za osvježenje od 10 min)
od 13:00 – 14:00 ručak (uključen u cijenu seminara)
II dio od 14:00 do 16:30 (pauza za osvježenje od 10 min)


subota 11. 02.
čaj i kava
I dio od 09:30 do 13:00 (pauza za osvježenje od 10 min)
13:00 - 13:30 snack pauza
II dio od 13:30 - 15:00 (završetak seminara)


Na seminar se mogu prijaviti mali i srednji poduzetnici slijedećih ekonomskih aktivnosti prema nacionalnoj klasifikaciji djelatnosti – NKD:


C 10 Proizvodnja prehrambenih proizvoda, C 11 Proizvodnja pića osim 11.01 Destiliranje, pročišćavanje i miješanje alkoholnih pića, C 13 Proizvodnja tekstila, C 14 Proizvodnja odjeće, C 15 Proizvodnja kože i srodnih proizvoda, C 16 Prerada drva i proizvoda od drva i pluta, osim namještaja; proizvodnja proizvoda od slame i pletarskih materijala, C 17 Proizvodnja papira i proizvoda od papira, C 18 Tiskanje i umnožavanje snimljenih zapisa, C 20 Proizvodnja kemikalija i kemijskih proizvoda, C 21 Proizvodnja osnovnih farmaceutskih proizvoda i farmaceutskih pripravaka, C 22 Proizvodnja proizvoda od gume i plastike, C 23 Proizvodnja ostalih nemetalnih mineralnih proizvoda, C 24 Proizvodnja metala, C 25 Proizvodnja gotovih metalnih proizvoda, osim strojeva i opreme, C 26 Proizvodnja računala te elektroničkih i optičkih proizvoda, C 27 Proizvodnja električne opreme, C 28 Proizvodnja strojeva i uređaja, d. n., C 29 Proizvodnja motornih vozila, prikolica i poluprikolica, 


C 30 Proizvodnja ostalih prijevoznih sredstava osim 30.1 Gradnja brodova i čamaca, 30.2 Proizvodnja željezničkih lokomotiva i tračničkih vozila, 30.30 Proizvodnja zrakoplova i svemirskih letjelica te srodnih prijevoznih sredstava i opreme, 30.40 Proizvodnja vojnih borbenih vozila,


C 31 Proizvodnja namještaja, C 32 Ostala prerađivačka industrija 32.13 Proizvodnja imitacije nakita (bižuterije) i srodnih proizvoda 32.2 Proizvodnja glazbenih instrumenata 32.3 Proizvodnja sportske opreme 32.4 Proizvodnja igara i igračaka 32.5 Proizvodnja medicinskih i stomatoloških instrumenata i pribora, C 33 Popravak i instaliranje strojeva i opreme
E 37, 38, 39 Uklanjanje otpadnih voda, Skupljanje otpada, djelatnosti obrade i zbrinjavanja otpada; oporaba materijala, Djelatnosti sanacije okoliša te ostale djelatnosti gospodarenja otpadom,
J 62 Računalno programiranje, savjetovanje i djelatnosti povezane s njima,
M 71.2 Tehničko ispitivanje i analiza,
S 96.01 Pranje i kemijsko čišćenje tekstila i krznenih proizvoda.


Cijena seminara: 899 kuna

Za prijavu na seminar ispunite ovaj online obrazac:


Kontakt email: eufin.udruga@gmail.com
Za sve dodatne informacije slobodno nazovite:  091 567 0679 begin_of_the_skype_highlighting            091 567 0679           

U cijenu seminara su uključeni čaj, kava, snackovi, ručak, printani materijali i uvjerenje o sudjelovanju. U subotu 11. 02. nemamo ručak već samo snackove i napitke jer je seminar kraći. 

Uplata za sudjelovanje:
Erste Bank 2402006-1100590403
OIB: 89980803628
Poziv na broj 02-2012

EUFIN udruga
Marulićeve Judite 5
10020 Zagreb

NAPOMENA: Natječajna dokumentacija se predaje na engleskom jeziku stoga je poželjno da sudionici vladaju engleskim zbog boljeg sudjelovanja na seminaru.  

No comments:

Post a Comment